Wednesday, February 12, 2014

シトロエンDS5 2014年 モデルのマイナーチェンジ

Citroen DS5 2014 model's minor change

 シトロエンDS5の主な批判は、その堅いサスペンションでした
The Citroen DS5 main criticism was its stiff suspension.

昨年私は、新しいサスペンションの変更について報告しました。
Last year I reported about new suspension change.

2013年11月生産以降はすべてのシトロエンDS5が、新しいサック スサスペンションが装備されています
All Citroen DS5 Produced since November 2013 are equipped with new Sachs Suspension.

新しいDS5のは快適になりました
The new DS5 has become comfortable.
新しいサスペンションを装備されましたのDS5は2014年に日本に到着します 
DS5 equipped with new suspension will arrive in Japan in autumn 2014. 

View: シトロエンDS5の新しいサスペンション Citroen DS5 New Suspension 

Follow me on Twitter: French Car Geek

Photos credit: T.Antoine/ACE-Team  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...